poniedziałek, 31 października 2016

Podziękowania i przeprosiny w jednym

Dobra, nareszcie ogarnęłam się na tyle, aby to napisać.

Pewnego dzisiejszego ranka weszłam na bloggera i zobaczyłam tę jakże zaskakującą liczbę wyświetleń - 7220 - i myślę: "O, podczas mojej nieobecności pojechali motzno". A potem nasuwa się kolejna liczba - 25 - która jest liczbą liczby moich liczebnych obserwatorów. Liczby nie kłamią, mawiali. A więc dziękuję Wam bardzo, bo każdy, kto chociaż raz zajrzał na tę stronę, nieświadomie przyczynił się do mojego szczęścia ♡

A teraz przeprosiny.
Tak, znowu milczałam. Ale chyba wszyscy słyszeli o problemie graczy - kolorowe budynki, lagi nie z tej ziemi. Tak, też mam ten problem. Tak, nie mogę nic pisać, dopóki nie dostanę nowego komputera. Tak, wiem już, co temu komputerowi dolega (a mianowicie starość karty graficznej). Nie martwcie się, do tego bloga jeszcze wrócę, choć nieprędko i na razie muszę ogłosić przerwę. A tak dokładnie - do świąt. To jeszcze dwa  tygodnie!
Tak, tak, przepraszaaaaam

Do zobaczenia w przyszłości,
Aria

PS Widzieliście zajawkę nowych stajni? Przypomniało mi się, że około rok lub pół temu pisałam o pomyśle z prywatnym padokiem do supportu. Nie wiedziałam wtedy, czym jest wyspa dla koni i myślałam, że ci gracze z mnóstwem koni trzymają je wszystkie w jednej stajni...

6 komentarzy:

  1. Fajnie, ze chociaż nas zawiadomiłaś wracaj szybko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w zbieraniu hajsu... ;d
    Tą swą stajenną może znów poproś o pomoc? ;';

    Trzym się ramy...
    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siri i tak jeszcze czasem wchodzi, ale tak średnio :p

      Usuń
  3. Wracaj szybciutko, powodzenia w zbieraniu pieniędzy ;v
    ~Alice Darkshield

    OdpowiedzUsuń