sobota, 31 grudnia 2016

Od nowa

Witam po przerwie. Dawno się nie widzieliśmy.

Tak, wracam, ale tym razem z nowym komputerem i brakiem pomysłów na napisanie czegokolwiek, choć teraz jakoś idzie. Heh (?). I choć teraz tego nie widać, to cieszę się z mojego powrotu. Chcę zacząć to wszystko od nowa. Możecie zapomnieć o dawnych postach, bo teraz mam zamiar wprowadzić coś zupełnie nowego, w każdym razie będzie nieco inaczej. A może i fajniej!

Ale a moim koncie też jest kilka nowości. 19 poziom, nowe konie (i zakładka, której za nic nie chce mi się aktualizować, meh), fryzura i takie tam bardzo interesujące rzeczy xD

Postaram się wrócić do pisania normalnych postów. Tymczasem bardzo dziękuję Antonelli Darkhand, z którą dziś się spotkałam. I po raz kolejny dziękuję za te wszystkie komplementy!

(Tak, znowu bawiłam się w edytorze)

Ale tak naprawdę dziękuję Wam wszystkim. Że nie odchodzicie, czytacie moje wpisy i stanowicie dla mnie wsparcie. Bez Was nie miałabym dla kogo tego pisać.
Szczęśliwego Nowego Roku, kochani.
Do następnego razu.

2 komentarze:

  1. ELO!
    Tęskniłam! *u*
    JAK JA SIĘ CIESZĘ TWOIM SZCZĘŚCIEM (tzn. nowym komputerem)!

    Ale se fryza sztrzeliłaś - umg. ^o^

    Trzymoj się! :>
    ~Samantha Eveningstone

    PS. Na dobry początek zmień nagłówek. X'DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o nagłówek - tak, wiem. ALE JESTEM NA TO ZBYT LENIWA! XD Co z tego, że ten jest beznadziejnej jakości.

      Usuń